Welkom bij de vragenlijst:  Is het Lifestyle Mastery Programma iets voor mij?

1. Ik weet eigenlijk niet of ik wel op de juiste manier beweeg of sport en of dit wel het resultaat levert dat ik voor ogen heb/effectief is.
2. Ik zou eigenlijk wel vaker willen sporten maar ik vind het lastig om daarvoor tijd vrij te maken
3. Ik wil eigenlijk wel aan mijn gezondheid werken maar weet niet precies hoe en wat voor mij het beste/meest effectieve manier is.
4. Ik heb vaak last van pijntjes/stijfheid in mijn ledematen
5. Ik zou het prettig vinden als ik mijn verbeteringen in mijn gezondheid ook echt zou kunnen meten en monitoren
6. Ik sport wel maar zie eigenlijk geen enkel effect
7. Ik weet eigenlijk niet of ik wel op de juiste manier ademhaal
8. Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik het beste kan ontspannen
9. Ik ondervind best vaak stress in mijn werk en in mijn priveleven
10. Ik zit vaak meer dan 8 uur per dag op een stoel of een bank
11. Ik drink tenminste drie opeenvolgende dagen per week geen alcohol houdende dranken
12. Ik voel mij vaak moe en lusteloos aan het einde van de dag
13. Ik heb meestal moeite met opstaan en kom eigenlijk nooit echt lekker uitgerust uit mijn bed
14. Ik weet eigenlijk niet precies hoeveel ik precies eet en drink en wat dat doet met mijn lichaam
15. Ik weet eigenlijk niet of ik wel zo gezond eet en wat voeding doet voor mijn lichaamsprocessen
16. Ik vind het moeilijk om mijn (eet) gedrag te veranderen
17. Ik zou meer willen weten over de actuele status van mijn gezondheid
18. Ik vind dat ik elke dag voldoende aandacht besteed aan mijn eigen gezondheid.
19. Ik ben mij er van bewust dat ik iets aan mijn huidige leefstijl moet veranderen om gezond oud te worden
20. Ik zou meer tijd aan mijn gezondheid besteden als ik het makkelijker kan inpassen in mijn dagelijkse routine/bezigheden.
21. Ik kan makkelijk mijn hoofd leeg maken en mijn aandacht richten op de dingen waar ik mee bezig wil zijn.
22. Ik heb mijn emoties goed onder controle en ik erger mij niet snel aan zaken
23. Ik kan goed overzicht creëren wanneer ik het druk heb
24. Ik kan makkelijk mijn werkzaamheden prioriteren en organiseren als ik het druk heb.
25. Ik kan mijn werk makkelijk loslaten als ik eenmaal thuis ben of bij mijn vrienden ben
26. Ik heb het gevoel dat mijn omgeving mijn werk waardeert
27. Ik ben trots op het werk dat ik doe
28. Ik zou best voor langere tijd gecoacht willen worden over hoe ik mijn gezondheid en leefstijl kan verbeteren
29. Ik zou bewuster gaan leven als ik regelmatig inzicht zou krijgen in de ontwikkeling van mijn gezondheid op basis van gemeten waarden.
30. Ik heb elke dag wel ergens 8 minuten tijd over om aandacht te besteden aan mijn eigen gezondheid.
31. Als ik op mijn werk de mogelijkheid heb om aan mijn gezondheid te werken maakt het mij niet uit dat er ook collega’s om mij heen bezig zijn
32. Als ik mijn leefstijl zou kunnen verbeteren door mij minimaal 2x, optimaal 3x per week, 8 minuten op mijn werk daarvoor in te zetten zou ik daarvoor tekenen
33.

Als ik aan mijn Rug-, Nek-, Schouder-, en of Knie-pijn zou kunnen werken door mij 8 minuten, minimaal 2x per week, optimaal 3x per week op mijn werk daarvoor in te zetten zou ik daarvoor tekenen

34. Als ik door middel van 16 tot 24 minuten per week aantoonbaar en effectief zou kunnen werken aan het verbeteren en/of onderhouden van mijn gezondheid dan zou ik dat doen
35. Ik zou eigenlijk wel vaker willen sporten maar ik wil daar niet uren aan besteden
36. Ik zou het prettig vinden als ik ook op mijn werk de mogelijkheid heb om aan mijn gezondheid/kwaaltjes en of figuur te werken
Categorieën:

0 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *